maandag 21 februari 2011

manta de Andalucia 1: mixed feelings







Ik ben onlangs aan de manta de Andalucia begonnen.
Heb er nog wat gemengde gevoelens bij. Ik vind het garen mooi, de kleuren zijn goed, ik ben nog steeds erg enthousiast over het patroon. Maar de eerste twee achthoeken zijn niet helemaal geworden wat ik er van verwachtte ...

Ik laat het maar even liggen. Ik ga denk ik een poging wagen met ander garen. Voor deze bolletjes heb ik genoeg andere bestemmingen, en voor de twee achthoekjes ook wel.




Recently I started my manta de Andalucia.
I have mixed feelings about it. I like the yarn, the colours are good, I am still enthousiastic abot the pattern. But the firt two octagons didn't turned out as I expected ...

I think I'll give it a rest for now. I will try again with other yarn. I know what to do with this yarn, and als with the two octagons.

1 opmerking:

  1. Sometimes you have to do this, try different yarns, etc. Beautiful just the same!

    BeantwoordenVerwijderen