maandag 28 februari 2011

post uit Japan / mail from Japan




Oops, I did it again ...

Ik kon het laatst niet laten en heb me weer op de Japanse boeken op Etsy gestort. En een paar dagen geleden kwam er een dikke envelop uit Japan. Het heeft iets magisch, zo'n envelop met onleesbare informatie erop, afkomstig van de andere kant van de wereld.

I couldn't resist it and ordered another few books at Etsy. A few days ago I received an envelope from Japan. It is almost magical, mail with unreadable Japanese characters, coming from the other side of the world.


En wat kwamen er mooie lieve boekjes uit. Met zoveel mooie patronen en ideeen. Zo schattig, kawaii zeggen ze in Japan. Nou, ik heb nu zoveel patroontjes die echt kawaii zijn. Nee, ik ga nu eens even geen plaatjes laten zien, binnenkort als ik iets gemaakt heb, is veel leuker !!

It contained such beautiful and cute books. With so many nice patterns and ideas. So cute, kawaii like they say in Japan. Well, now I have so many really kawaii patterns. No, no pictures today, later when I have made something. That is so much nicer !!



5 opmerkingen:

  1. da's plezant hé, al die pakjes vanuit alle hoeken en kanten van de wereld. De brievenbus openen wordt er zoveel plezanter door !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucky, lucky you...bet there are some beautiful projects inside. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik was heel blij toen ik van de week thuis kwam van een welverdiende vakantie,en daar een dikke enveloppe op de mat lag.Zo spannend wat erin zat......en jawel mijn hart speciaal voormij gemaakt,door jou!Echt super leuk,en wat een leuke frisse kleuren.De vraag bij onze haakclub is natuurlijk waar je het patroon vandaan hebt?Heel erg bedankt voor het maken!!Liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahh dat ziet er zo leuk uit! waar bestel jij ze? ennn kan je die patronen wel lezen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, heerlijk zulke post! En ja, de bolletjes op mijn blog, die in de mand zijn uit de shop! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen