zondag 22 mei 2011

3 hondjes / 3 dogs

De dame met de viool werd op 30 april 9 jaar. Ze had een megalange verlanglijst, waaronder ‘iets dan mama gehaakt heeft, hondjes bijvoorbeeld’. Tja, ik moest dus wel zo goed zijn om op zoek te gaan naar hondjes.


The lady with the violin turned 9 years old on april 30th. She made an enormously long list with possible gifts. Among them ‘something mama crocheted, a dog for example’. Well, I had to be so kind to search for dogs, didn’t I?


Via Ravelry heb ik onder andere het patroon van dit hondje gevonden. Het is wat groter uitgevallen dan ik verwacht had, en dat terwijl ik voor mijn doen vrij dun garen heb gebruikt. Ik heb er wat gemengde gevoelens bij, maar de dame met de viool was er tevreden mee.


By Ravelry one of the patterns I found was of this dog. It turned out quite big if you ask me, and I used quite thin yarn … I have some mixed feelings with it, but expect the lady with the violin will like it.


Ik heb een engelstalig Japans amigurumi-boek. Daaruit is hondje 2 afkomstig. Best vrolijk en echt leuk geworden, maar om nou te zeggen dat-ie op een hondje lijkt … ;-)


I have a Japanese amigurumibook in English. In the book is dog nr. 2. A quite cheerful dog and I lik how he turned out, but I doubt he looks really doggish … ;-)


En het laatste hondje komt uit een Japans tawashi-boek, mijn favoriete boek van dit moment. En ook het leukste hondje als je het mij vraagt (hij krijgt zelfs nog een eigen blogje, schattig & cute (6) ;-) ).


The final dog is from a Japanese tawashi-book, my favorite book at the moment. And also the dog I like most (he’ll even get his own blog: schattig & cute (6) ;-) ).


De kleine blonde prinses wil al heel lang graag een Hello Kitty. Ze is op 7 juni jarig, dus …
The little fair-haired princess wishes a Hello Kitty. Her birthday is on june 7th, so …

1 opmerking:

  1. Je eerste hondje vind ik het liefst, schattig die wensen van je dochters.leuk gedaan! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen