maandag 12 juli 2010

update creaties




De tas voor mijn schoonmoeders verjaardag is bijna klaar. En gaat er volgens mij best mooi uitzien ...

En ik heb al weer een nieuw verzoek: een vriend van ons gaat binnen enkele maanden op reis naar Nepal. Hij heeft me gevraagd om een klein dekentje te maken, dat hij dan daar kan schenken aan bijvoorbeeld een kindertehuis.

Ik heb al mooie kleurtjes uitgezocht om een Nederlandse kust-deken van te maken!
De andere toekomstige creaties moeten even wachten.


The bag I am crocheting for my mother-in-laws birthday is almost finished. I am convinced it'll look quite nice.

And I already have a new request: a friend of us will travel to Nepal in a few months. He asked me to crochet a small blanket, which he will donate to an orphanage for example.

I have decided on the colours already and will start the Dutch seaside blanket soon!
My other future creations will have to wait a little longer.


Thanks for visiting, tot de volgende keer !!! XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten