zondag 24 april 2011

looking for a sunny spot (2)

Ik ben weer een stuk verder met de kleurige looking for a sunny spot. 32 nieuwe vierkantjes in 8 nieuwe kleurencombinaties.Kijk:


Quite some progress on the colourful looking for a sunny spot. 32 new squares in 8 new colourcombinations.


Tussen het middelste deel en de 32 vierkanten komen weer 5 randen in 5 verschillende kleuren. Rondom de rand van 32 nieuwe vierkanten komt ook weer een aantal gekleurde randen. En daarna maar eens kijken hoe verder: op deze manier doorgaan tot een groot vierkant, of nog een aantal van deze blokken maken, of ... Ik weet het nog niet.


Between the centerpiece and the 32 new square I will crochet 5 rows in 5 different colouer. Around the row with 32 new squares I'll also make several coloured rows. After that, we'll see: continuing like this towards a big square, or copying this square several times, or... I don't know yet.


En trouwens, de manta de Andalucia heb ik even aan de kant geschoven. Van de twee achthoekjes een tasje voor de meiden gemaakt. Klaar. Ik ga een manta de andalucia maken, maar met een ander achthoek-patroon. En die moet ik nog vinden ;-)


And by the way, I shoved away my manta de Andalucia for a while. I made a bag for the girls of the two finished hexagons. Finished with it. I'll make a manta de andalucia, but with a different octagon-pattern. Which I only have to find ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten