donderdag 2 december 2010

meer inspiratie

Ik heb de laatste tijd meer inspiratie opgedaan dan alleen de Moorish Mosaic Afghan (o nee, mijn Manta de Andalucía) waar ik laatst over schreef.

Lately I have gotten more inspiration next to the Moorish Mosaic Afghan (no, my Manta de Andalucía) I wrote about a little while ago.


Zoals deze ‘lily pond eight point ripple’. Als ik deze ga maken, wordt het de Monet-lelies denk ik …


Like this ‘lily pond eight point ripple. But my version will be named the Monet-lilies I guess …

(http://crochetbymonica.gather.com/viewArticle.action?articleId=281474978595972)


Of deze leuke baby-deken van drops design / Or this sweet babyblanket by Drops Design:


(http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=22&lang=nl)


Of de ‘Roses & daisies throw’ van Melody Griffiths (waar ik de afgelopen zomer al stiekem heel voorzichtig met twee blokjes om uit te proberen mee begonnen ben …):


Or the ‘Roses & daisies throw’by Melody Griffiths (with which I actually made a tiny start last summer, just to try some squares …):


En wat vind je van de granny mandala’s van Alice? Ook zo leuk, kleurrijk en inspirerend …



And how about Alices granny mandala’s. So nice, colourful and inspiring …

(http://crochethealingandraymond.wordpress.com/)


Gelukkig zijn het projecten die uit allemaal losse onderdelen bestaan. Hee, ik geloof (weet wel zeker ;-) ) dat ik dat ook wel erg leuk vind … Past bij mij: allemaal losse dingetjes, daarmee chaos creëren en dan die chaos langzaam omtoveren tot orde en iets moois.

En dan heb ik nog een handvol ideeën, wensen en ook nog toekomstige creaties waar ik mee bezig ben. Zoveel te doen, zoveel te delen, te weinig tijd. Kom later nog eens kijken ?!?


It is good to notice almost all are projects made out of lots of different parts. Hey, I think (no, I am sure ;-) ) that that is something I like most … It is very me: different parts and elements, creating chaos and finally making magic in turning it into order and something nice and beautiful.

So many more ideas, wishes and also future creations I am working on. So much to do, so much to share, so little time. Please come back later to check the progress ?!?

(and the last picture is my own creation!)


Thanks for visiting, tot de volgende keer !!! XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten